23 cze 2010

Dziś - fajnie i nie fajnie ...

Wstałam o 7:15 , ledwo co sie wyrobiłam , myslałam że nie wstane . ;/
Ale wstałam , wyprostowałam włosy , pomalowałam sie spakowałam , zrobiłam śniadanko i wyszłam do szkoły , ale najpierw po Cichą .
U cichej była już Julka i Kam . Jak Cicha się wygrzebała , poszłyśmy do skzoły.
Dziś był ostatni dzien lekcyjny , i lekcje były w miarę fajnie . :D
Ale jak Cicha napisała niżej , też za bardzo nie chce wakacji , bd się tylko nudzić , nigdzie nie jadę ani nic . : /

No co do dzisiejszego dnia , pierwsze artystyczne , robiliśmy jakąś pracę na kompach , ale i tak prawie nic nie robiłam . xD
Potem chemia , mieliśmy jakieś ćwiczenia o okresie pierwiastków , coś tam , nie wiem .xd
Potem muzyka - ale tylko planowo bo siezieliśmy se na kompach na necie , ja siedziałam z werą , bo pani nie było , na matmie tak samo  . Potem kolejna matma ale mieliśmy próbę bo będziemy w przedstawieniu na powitanie pierwszaków grać . :D
Następny anglik - spoko , grałam se z Daria w wisielca .;D
I ostatnia matma , zleciała szybko bo liczyłam z Daria godziny opuszczone i nieusprawiedliwione , i nie usprawiedliwionych nasza klasa z tego półrocza ma aż 743 . ; o
No i dzwonek , koniec roku szkolnego - tzn . lekcji . ;d
Do domu , zjadłam obiad  usiadłam na kompa , posiedziałam do 18 , potem wyszłam na dwór z Cicha kam i daria .
Siedziałyśmy na schodach przyszedł Machlarz , potem Szymon , daria grała taka małą piłka do kosza z Machlarzem , i machlarz ciągle miał skojarzenia , no cóż , to chyba jego przeznaczenie .;/ xd
Potem do domq , jest mi smutno i zamulam sama nie wiem czemu i jem truskawkową szarlotkę - mniam ! . :D

Ciao . : *

Nooo :D

Haha ostatni dzień lekcyjny , brzmi fajnie ale szczerze ..... nie chce tak bardzo wakacji , bedę się nudzić , przynajmniej w sierpniu , bo lipiec mam zapełniony ;) Sandra szykuj się na kręgle :P Aha , a jaka Wam średnia wychodzi ? mi 4.455 :/
Opiszę dzisiejszy dzień ;d
WQstałam tradycyjnie o 7.00 wyszykowałam się w 10 minut a reszte czasu poświęciłam szukaniu spinki do włosów ( ok. 20  min ) którą znalazłam gdy szłam do sql ... była w kieszeni =.='' Normalnie to zaczęłabym narzekać jaki dzisiaj głupi dzień , że 8 lekcji w tym 3 matmy itp ale nie bd bo dziś było super ^-^
Z.art - robiliśmy jakieś prace..... siedziałam dziś sama bo Pati i Paula nie przyszły ale było nawet ok.
Chemia - Robiliśmy takie lajtowe zadania i dostawaliśmy już oceny na przyszły rok ^^ fajnie już mam 5 na drugą klasę :P
Muzyka- nie było Rąby więc byliśmy w sali od infy i siedzieliśmy na necie , ja z Sandrą
Matma- tak jak na muzie, siedzieliśmy na necie całą lekcję^-^
Matma - w sali , ale ja występuję 1 września więc miałam próby prawie całą lekcję :p
Angielski - oglądaliśmy zajebiste kryminały a ja wzięłam od pani takiego dobrego taktaka ^^Nawet na przerwie zostaliśmy i dokańczaliśmy
Matma - planowo coś robiliśmy ale w praktyce.... hmm xd narysowałam jedną kreskę.
Niemiecki - graliśmy z panią w siatę i w " kartofla" fajnie bylo ale upierdoliłam sobie gacie :P

Do domciu ^.^ w domciu zjadłam sobie zupkę , poszłam do sklepu po  czekoladę dla taty i gazete dla mnie a potem wyszlam na dwór z Sandrą , Kam , Szymonem , Machlarzem no i D.H która się potem, fochła ... Na dworze to ogólnie nudy..... Posiedzieliśmy na schodach i ławce , pogadaliśmy , przyszedł brat Sandry na chwilę a o 20.00 poszłam do domu.

Juter coś napiszę , papa =*

Ta wersja bibera jest o wiele lepsza *.* Słuchnijcie se , mi si,ę to podoba chociaż nie trawię bibera...
Click - inna wersja "Baby"

Nowa lalka dla SS- Malin Akerman

Na stardoll pojawiła się nowa lalka dla SS- Malin Akerman.

21 cze 2010

Pon^-^

Fajny dzionek dzisiaj ^^ Wstałam o 7.00 , obudził mnie kot a nie budzik- dziwne -.- No dobra , najpierw oczywiście nakarmiłam kota a potem zaczęłam się szykować. Poszło mi to nawet szybko więc pooglądałam TV ^^ Przyszłam Kam i Sandra ( Juleitta dziś miała zabieg) i Kam się mnie pytra czy mam kluczyk od szafki.  A ja tnen kluczyk zgubiłam :/ Jutro muszę zapłacić 7 zł...Wyszłyśmy do sql a ja s=byłam strasznie wkurwiona że zgubiłam ten kluczyk. Pierwsza lekcja w sql - Niemiecki. Shit :/ wynudziałm się. Druga lekcja - Religia. Grałam z Drią w państwa miasta i bliżniacy mnie wkurwiali , nienawidze tych ********* **** ************* ************* ********* dzieci :P.Nawet nie wiem co by się znalazło pod tymi gwiazdkami ale coś bym wymyśliła xd. W państwa miasta przegrałam :(.Kolejna lekcja - Biologia. Budowa wewnętrzna zwierząt , i był próbny alarm przeciw pożarowy. Ale ogólnie lekcja mnie nudziła ale ciesze się bo to była ostatnio biologia w tym roku ^.^ ;D.Na przerwie poszłam z D.H do sklepów - Pako i blaszak. Po biologi - Historia. Oglądaliśmy film....ekhem tzn ja z Sandrą słuchałyśmy muzy na jej mp4 ;P. A Daria bawiła się pilotem. I daj dziecku zabawkę =.=. Po historii dwa WF , zaczełyśmy się z Kam " podniecać " xd Taylorem Lautnerem , co prawda on mi się podoba od listopada ale dzisiaj jakoś Nas naszło tak *.* Wyślemu mu lista ;d Mam zaciesz , ale by było zajebiście gdyby odpisał.........dobra , na ziemię....no już jestem xd Kurwa ładny jest ;D. Ogolnie to cały WF przesiedziałyśmy.  Po sql poszłam do fryzjera  , mam grzywke i włosy do ramion ^^  Po fryzjerze wyszłam z Kam i Szymonem ...no i Sandrą a potem przyczepił się Machlarz. Dużo by mówić o czym gadaliśmy. Głownie o tym że chłopaki z naszej klasy są niedojrzali i zboczeni , a poetm wraz z Kam narzekałyśmy że nie są jak Tay ;P Co ich wszystkich wkurzało. Wróciłam do domciu o 20.00 , chłopaki szli jeszcze z Kam a my śmy z Sandrą sobie poszły ^^


Jak już mówiłam mam scięte włosy , Sandra i Kam doszły do wniosku ,ze teraz słodko mi w dwóch kucykach. Obioecałam im że dodam to zdj a ja słowa dotrzumuje , macie , chociaż moim zdaniem wsyzszłam okropnie xd

20 cze 2010

Sobota 20 czerwca ^-^

Opiszę wczorajszy dzień bo  chyba jest ciekawszy niż dzisiejszy, bo poza ty że Kam zaraz do mnie przychodzi  nic ciekawego się nie dzieje :|
 Sobota
Wstałam wczoraj równiutko o 9.00 , łał :P Poczłapałam do łazienki , a potem do dużego pokoju na śniadanie : rogalik z nutellą ^^ Zjadłam i zadowolona z żyia poszłam na komputer. Moje zadowolenia z życia trwało ok 10 minut bo mam zaraz zaczeła cos gadać że mam posprzątać pokój. Kurde no , nie lubię sprzątać pokoju bo już mam bajzel w nim :\ Więc ogarnęłam kilka rzeczy w pokoju a  gdy mama wyszła siadłam na kompa bo nie chciało mi się sprzątać , chociaż potem dopadły mnie wyrzuty sumenia i w końcu posprzątałam doladnie cały pokój^^ Potem chciałam iść się kąpać ale Kamila zadzwoniła bym poszła z nią do biedronki bo musi zrobi ć zakupy a nie chce jej się samej.. Jestem zbvyt uległa i poszłam z nią , co zrobić? ;/ W biedronce spotkałyśmy Weronika z naszej byłej klasy i moją mamę. Mama pomogła Kam zapakować zakupy i se poszła a my czekałyśmy na mamę Kam która miała przyjechać autkiem i Nas odwieźć. Lecz zakupy tylko wzięłą i wracałyśmy pieszo xd. Gdy wróciłam do domu w końcu poszlam się umyć a potem zaczełam się szykować bo szłam do Kam na urodziny Tyśki ( jej 6-letniej siostry) Założyłam na siebie fioletową bluzkę z HK , jasne rurki , balerinki , bransoletki , i taką chustkę fajną ^.^ Gdy już przyszłam okazało się że jestem pierwsza więc pomogłam Kam , rozkładać rzeczy na stole w dużym pokoju.  Potem przyszli już goście do Tyśki a ja z Kam łaziłyśmy po necie:P Potem Poszłyśmy do Pako ( taki sklep) Bo Tyśka chciała kupi sobie jakąś kolorowankę. Ona biegła 10 metrów przed nami a my gadałyśmy. Po powrocie do Kam , zjadłam jakiś dobry zapiekany chlebek , a potem oglądałyśmy fajne zdjęcia na fotoblogu. Trzeba przyznać że niektóre są naprawdę boooskie *.* Nawet nie zauważyłam że już 20.00 i musiałam wracać do domku . Na noc zrobiłam sobie takie słodkie dwa kucyki , w takich będę występować 1 września na rpzpoczęcie roku. Będę grać 1- klasistkę. Wow , zawsze się strasznie wstydziłam grać cokolwiek a teraz w gimnazjum nasza klasa głownie będzie grać w róznych skeczach więc może pokonam tremę. Bo szcerze mówiąc gdyby nie ta jebana trema może bym i była dobrą aktorką ;) No coż przekonam się pierwszego :P

Dobra kończę , papatki xd


Podoba Wam się ten teledysk ?
Klik ^-^