Dzisiaj wstałam ok 8:30 - 9:00 ... szczerze ? to nie pamiętam xD
Oczywiście obudziły mnie krzyki mojej mamusi bo wczoraj wieczorem jak sie kompałam oparłam się o kibelek i tak jakby urwałam deskę xdd i mama krzyczała ;< xd
Oczywiście zjadłam śniadanko (a tak na marginesie to okazało się że jajka były na miękko xD ale były lepsze bo żółtko nie było takie suche xd ^^) potem poszłam oglądać telewizje bo mój brat ściągnął se "Metina2" o jejciu masakra -.- (ale mam od niego spokoj bo jest teraz u swojego taty i jestem sama w domq tzn z mama :D) leciała w telewizji taki fajny film "flipper" o taki delfinie :D był super <3 a potem leciała " historia kopciuszka" jeszcze lepsze <3
Ok. 12:00 zaczęłam się ubierać itp . i jakoś mi tak zleciał czas że byla już 12:30 ( i właśnie miałam jechać do babci) a ja się tylko ubrałam (bo leciała ten boski film :D) i nawet nie zdążyłam dokładnie włosów wyprostować -.- Potem jechałam do babci :D byłam tam ok. 12:40 czekałam tam na resztę rodzinki (ciocia wujek przyszywana kuzynka i pies :D )
No i jak przyszła rodzinka to zaczęło się jedzenie obiadku :D było pyszne ! w końcu u babci ;)
Potem oglądaliśmy Złotopolskich xd maskara -.- gorsze niz moda na sukces xd chociaż żadnego odcinka nie widziałam xD
Ok godziny 17 poszliśmy na spacer :D Wujek z ciocia pstrykali fotki . Normalka xd chociaż ja nie lubie zdjęć :P
Potem poszliśmy na kolacje :D
Były frankfurterki(nie wiem jak to się pisze xP) mniam ! (;
Leciało " tak to leciało " czy jakoś tak xd i byla Doda xDD
Ale musiałam już jechać do doku , więc wzięłam od babci kluski (tak naprawde to moja mama ale ciii ! xdd) no i pojechałyśmy se autkiem naszym do domu . czyli ogółem cały dzionek przesiedziałam u babci ;) A teraz oglądam taniec z gwiazdami xP
Ciaoo :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz