Aby dostać darmową koszulkę musicie wejść do kina www.stardoll.com/en/cinema?id=124 . poprzez bramkę Australii http://www.au.worldproxy.tracking202.com/
A teraz dzionek .
Jak zapewne niektórzy wiedzą nie u nas nie szliśmy do szkoły bo 3 klasiści piszą egzaminy i mamy 3 dni wolne =)
Wstałam o 10 ale (jak zawsze)obudził mnie jeden brat o 6:30 i potem drugi o 7 O.O
I na dokładke mama siadła na kompa (mój to jeszcze codzi cicho bo jest nowy ale mjego brata chodzi jak stary grat xdd ) . Jak wstałam z łóżka poszłam do kuchni zjeść śniadanie , mama szykowała obiad - sphagetti ;)
A co do śniadania jadłam płatki z mlekiem potem poszłam na kompa . Obejrzałam se film -" Wyzwanie " a na zmiane oglądałam ten film i zbuntowanych ;)
Miałam iść na dwór z Martą o 12 ale poszłyśmy po 13 xd
No to poszłyśmy obeszłyśmy obok gimnazjum obok podstawówki i wgl xd Potem Marta kupiła mi Loda i poszłyśmy se usiąć na schody Cichej(wera1396 xd zeby nie bylo ;p)Ale troszkę wiało więc poszłyśmy na ławkę obok bolku Cichej . Po godznice gadania i siedzenia na ławce przyszły Kamila i Cicha - były w centrum więc tak jakos wyszło :D xd
Potem poszłyśmy w 4 do pasmanteri (Kamila chciała kupić darii prenet - kolorowe sznuróki do butów) nie żeby tylko to xd Kupiła jej jeszcze koszulke ;p Sznorówek nie było ... ale pani doradziła kolorowe skarpetki - Ale Daria w takich nie gustuje O.O Chyba xd :D
Potem Kamila poszła do domu . A więc my w 3 poszłysmy na ławke do Cichej siedziałyśmy tam i padło tyle głupich słów że to masakra xd A oto jeden taki tekst xD (ja bede sandra czyli s a wera w ) S: Ja w sierpniu będę cały czas u babci bo mojej cioci urodzin się dzidzuś (...) W: Mi też :D (hahahah xd) Chodziło to to że Mojej cioci Ani urodzi sie dzidzia i Cioci cichej tez ani urodzi sie tez dizdzia i jej sie wysmskneo ze ona bedzie miec dzienko xD
Potem cicha poszła do domq ja z marta poszlysmy do mnie na lawke usiasc i gadalysmy i gadalysmy . Potem poszlysmy na moment do Daniela bo marta chciala simsy O.O -.- No wiec poszlysmy daniel kazal nam wejs marta chciala 1 simsy 2 i w koncu wziela "tylko" 2 dodatki simsow i wormsy xd Piotem psozlaymys do cichej bo marta chciala ... co ? Smisy xD wziela 4 dodatki xD
Potem ja poszlam do domu i eteraz sie nic nie zmienilo siedze na kompie koncze ta notke i ogladam Zbuntowanych <33
PS.Niestety nie dodam zdjęcia koszulki bo sama nie mogę jej zdobyć bo internet mi źle chodzi :(
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz