Ok , rano o 9.00 obudzil mnie budzik , wylaczylam go i poszlam dalej spac xD
Duzo nie pospałam bo 15 min później zaczął budzić mnie tata , mówiąc coś ze trzeba robić już pisanki -.-
No dobra, wstalam zjadalm sniadanie ( po którym było mi nie dobrze) i zabralam sie za robienie tych pisanek ;P
Miałam4 jajka do wymalowania , ale nie chciało mi się i poprosiłam mamę by zrobiła te drapanki , robione w wodzie w łupinek cebuli , ok zrobila , ale sama se miala je wydrapac xd , tata mi pomogl i wzial ode mnie jedna.Oczywiscie efekt byl masakryczny i patrząc na drapanke taty popadłam w kompleksy xD
Potem sie ubralam i czekalam na Sandre i Julie , bo mialy po mnie przyjść świecić koszyczki na 12. Potem poszlysmy jeszce po Darie , tak zwana D.H xD hmmm..Daria jest bardzo wybuchowa(nie wiem jak to okreslic xd) no po prostu łatwo wpada w hajne no xd Pod kosciolem spotkalysmy Kamile i weszlysmy na msze. W dzwiach , gdzie bylo mnostwo ludzi D.H POPCHNELA MNIE I RZUCILA TEKSTEM NA FULL
-No kurwa posuń się !!
Wkurzyłam się i poszłam z Sandra , Julia i Kam na bok a ina polazła gdzieś do przodu -.-
Wracajac z kosciola Daria oibrazona szla 1 metr przed nami i udawala ze nas nie zna xD
Gdy stanelysmy obok mojego bloku zaczelysmy sobie robic zdjecia na fbl a potem wyszlysmy na dwor , na laweczke ^^ Ale tylko ja , Kam i Sandra , bez Julki
NudziłoNam sie , wiec wlaczylysmy muze z mojego fona i lecial Go girl , pitbulla a ze bylysmy tez z psem kamili , puszkiem , zaczęłyśmy jak głupie śpiewać Go puszek , a gdy leciało chicka bomb , śpiewałyśmy cicha bomb xD(ekhemm , nigdy nie pisałam ze jesteśmy normalne xD)
Poza tym to jadłyśmy krówki i czytałyśmy złote teksty z papierków po nich xD
Potem Kamili uciekł pies i go gonila a potem zrobiło się zimno i wróciłyśmy do domu
Aha miedzy czasie zadzwonila do mnie D.H NASZ DIALOG WYGLADAL TAK :
Ja: hej , co chcesz?
Dh: A , w sumie to nic widze sie sie dobrze bawisz , narka
W domu , gdy tylko otworzylam drzwii rozlegl sie zapach ciasta , mniam mniam ^^
Siadlam na kompa i z nudow zaczelam suchac starych piosenek B.E.P
Dlugo tak nie wytrzymalam i znowu wyszlam na dwor , ty razem tylko z Sandra , kopiłyśmy sobie gazetki i siadłyśmy na schodach i czytalysmy xD
Oczywisie spotkalysmy Kasie , laske ktora sptrasznie jezie po mojej kolezance Marcie -.- , ostatnio marta tak sie na nia wkurwila , ze po lekcjach dala jej po ryju , i dobrze...
Po powrocie do dom musiałam jeszcze 2 razy isc do sklepu a, to po cukier ,a to po cynamon , bo brakło xD
Potem zabralam sie w koncu za czytanie "przed świtem" , 4 cześć zmierzchu jakos mi nie podchodzi -.- no trudno ;P
To chyba na tyle ^^
pa:*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz