Ale dzisiaj był głupi dzień xD
Piątek
Wstałam normalnie o dziwo , ani nie za wcześnie ani nie za późno 8.10 a mialam na 9.55 ;P
Wyszykowałam się , zaczęłam od umycia zębów , twarzy itp. Potem zaczelam sie ubierac , zalozylam taka luzna bluzke z HK , jasne dzinsy , i wzięłam sie za ukladanie fryzury. Dzis odziwno mialam grzywke ^^. Na pierwszej lekcjii , byla Fizykaa , nie lubie fizy ale mamy spoko nauczyciela do fizy wiec jest okey.Dzis na fizyce bylo nudno ;/.Potem polski , dostałam 4 z dyktanda, aaa sorry to już sie dowiedzilam wczoraj , nie moja wina ze wszystkie dni sa takie do siebie podobne ;P. Potem byla matma.. babka oddawała spr , liczylam na 4 a dostałam 3+ ;( Smutno mi bo bardzo się starałam. Ale potem zaczelysmy sie smiac z babki z matmy ze zawsze chodzi w tym samym xD zreszta Sandra wpadala na pomysl zeby dodac metamorfoze na nia xD i dodam xd.Potem znowu byl polski ,ale wyszlismy na dwor ;) Sluchalysmy muzy i omawialysmy co nasza klasa moze zaprezentowac na konkursie talentow ;/ Doszlismy do wniosku iz jestesmy tylko smieszni wiec mozemy zrobic skecz , no coz , niech bedzie ^^. Potem byla technika , spoko , przezylam i WEEKEND ! Aha zapomnialam dodac ze poklucilysmy sie z D.H bo zaczela najpierw mi dokuczac , niby nic ale zaraz potem zaczeli blizniacy -.- jakie hujee ;/ chcialymy poczekac az blizniacy sie od Nas oddala ale Marta zaczela sie hajnic a D.H zaraz poslusznie za nia pobiegla ;/ wkurzyla Nas ( mnie ,Sandre , Kam) Potem do mnei dzwonila i wcisnelam jej jakis kit ze do Kam ide xD Ehh xd.Potem naprawde szlam z Kam ale na dwor , no i z Sandra ^^ Poszlysmy na chilwe i teraz zaczyna sie akcja xD Jakies 2 klascisci ( s.p) zaczleli do Nas krzyczec ze sie im podobamy i zebysmy podaly im nasz nr , nasz "dialog" wygladal mniej wiecej tak :
-Ej! Podbacie sie naszemu koledze ( eee nie wiem ktoremu bo kazdy krzyczal o kims innym , wiec chyba wszystkim xd) , Kochamy Was
Ja: - No my Was tez xD
oni-podajcie nr
Ja:-Jak jesteś taki napalony to se zadzwoń na 0700 xd
Potem oni zaczeli sie zarpac ktory do Nas podejdzie i jednemy az sciagneli majtki xd loool
Ale potem byl szok bo podeszli do Nas jacys gimnazjalisci chyba z 23 bo w 21 ich nie widzialam ale moze jestem slepa i poprosili Nas o numer i nie dalysmy im bo byli brzydcy , ale sie dowartosciowalam xd.
Potemjeszce 2 razy spotkalysmy tych podstawowiczow xd Cos tam ryczeli zebym sie ( bo chyba to bylo do mnie , ale nie jestem pewna) zebym sie na nich chociaz popatrzala xd ...no nie mogeee xD
Odprowadzilysmy Sandre na przystanek i poszlysmy z Kam na chlwe gdzie na sczescie juz ich nie bylo xd. Za to spotkalysmy takiego Michała i on jechal na desce i chial sie chyba popisac czy cos , jedzie obok Nas i gleba xD Potem Kam cos do niego powiedziała , i on sztrzelil focha xd.Wrocilam do domu , nakarmilam kota i zaczęłam patrzeć na Step Up 2 ^^ i nadal patrze xD
Papa ;*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz