Hej!
Co za dzień ;P Wstałam o 6.40 , wyszykowałam się z 15 min i nie wiedzialam co ze sobą zrobić -.-Wiec pouczylam sie do biologii bo byla kartkówka. Jakos się zebrałam , zjadłam śniadanie , przyszły po mnie dziewczyny ( standardowo , Kam Marta ,Julia,Sandra) i wyszłyśmy :) Jako pierwsza lekcja byl J.NIEMIECKI buuu ;/ Nie lubię niemca , lekcje jakoś przetrwałam , chociaż nic z niej nie rozumiałam ale spoko *.* zapytałabym sie o co cho ale zas by bylo ze jestem tepa , jeny jak ja poprostu nie widzialam o co w tym chodzi xD. Dobra , potem byla przerwa , przed religia , nic specjalnego sie nie wydarzyło , no na religii dostałam 6 ^^ już piata xD Potem byl angielski , zapomniałam ze trzeba sie nauczyc dialogu i na przeriw uczylysmy sie z Marta , a ta ciagle mi powtarzała ze mama zla wymowe i nie umiem .No cóż ja dostałam 5 a ona 4 ;P
Potem byla biologia , brrr.. kartkowka , dobrze ze babka na chwile wyszła i looknelam do zeszytu bo by bylo źle ;P Tak licze na 4-. Marta nie miala tyle szczescia bo babka ja przylapala na siaganiu i dala jej kape zez mozliwosci poprawy , przerabane ale ja wykrecilam kiedys lepszy numer ;D.Poszlam do babki z zadaniem Kamili xD babka sie kapla i dala mi kape ;P do dzis mnie nie lubi -.-. Na przerwie Raku wszystkich mazal kreda -.- przedszkole o.O i machlarz mowil Marcie ze ma hajne , no i mielismy troche smieszny dialog :
Ja:-Machlarz , czemu sadzisz ze marta niby ma hajne ?
Machlarz: -(cos tam wymamrotal ze nie zrozumiałam)
D.H -Bo on wylecial przez okno!
Ja: AAAAhhaaaaa
******************
Oczywiścieto bylo tak ze ja sie spytałam , machlarz cos tam mamrotal wiec ja zeby go nie "meczyc" powiedziałam "aha" a w tym samym czasie D.H powiedziala do kogoś tam "bo on wylecial przez okno" wyszło śmiesznie ;p Potem byla historia i babka mnie okrzyczala ze sie smieje a ja zamiast "Unia w Krewie" uslyszaalaam "Unia w chlewie" xD
Potem byl "W-F".YYY trochę pograłyśmy w siatkę i głupiego Jasia a potem robiłyśmy sobie zdjęcia ^^ ktorych niestety nie mogę dodać bo coś tam jest nie tak ale nie wiem co ;P Moze Sandra doda :)
Wg te zdj mnie wkurzyly bo to bylo tak : Poprosilam Sandre by mi zmniejszyla ich rozmiar , wiec zmniejszyla i wyslala na gg , one mi sie nie chcialy otworzyć , moglam je tylko dodac na nk , wiec musiałam robić tak : dodawać , zapisywać ,usuwać , przerabiać , dodawać i jeśli wydaje Wam sie ze to sie robi szybko to macie racje WYDAJE WAM SIĘ. Teraz moi rodzice poszli do cioci a ja sobie siedze , pisze ta notke pije cole i przygotowuje sie do jutrzejszego wyjazdu z Kam do centrum. Szukamy prezentu dla D.H bo jutro ma urodziny:) Ja wiem co jej kupie , płytę L.P ale Kam ma większy problem , dobra lecę na kolacje , pa:*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz