Dzis wstalam o 7.00 bo zapomnialam ze mamy na 8,55 a nie na 8 jak zwykle xP
Gdy bylam juz gotowa , nagle kaplam sie ze dzis 55 min później -.- masakra
Wiec wlaczylam TV i czekalam na dziewczyny ^^ W szkole D.H zaraz mnie dopadla czy mam bilans ktory mialysmy oddac pielegniarce w pazdzierniku xP Powiedzialysmy ze to sa zalegle bilanse 1B i zmykalysmy
Pierwsza byla historia , pisalismy 2 strony notatki i upomnialam sie o moja zaległą 5 ;P
Potem byl polski , omawialiśmy "Kamizelkę" straaasznie duuugla lektura az 12 stron xd a film trwal 50 min ;P
Potem byla fiza , jakos nudna byla , o sile tarcia , zalozylysmy sie z D.H ze zadna z Nas sie rzez ca;a lekcje nie odezwie , a jak sie odezwie to mamy powiedzieć Machlarzowi ze ma sexy owłosiona klatę xP Pech chcial ze nauczyciel zapytal mnie i Darie jednoczesnie , wiec odezwalysmy sie i na przerwie mu to powiedzialysmy , nawet nie zrobil miny "typu jaki zal" tylko jaka taka zaskoczona xd. Potem byl zas polski i podlozylam moje wypracowanie ktore pisalam w domu , zamiast tego co pisalam na lekcjii xD a w tym czasie D.H pisala wypracowanie erotyczne z Kam w roli glownej xd Po lekcjach , poszlam z mama , na zakupy i kupilam mi nowe jeansy i kamizelke , potem skoczylam do pako po czekolade dla Marty bo jutre ma urodzinki ^^ nie chce mi sie opsiwyac reszty dnia xD
Papapa :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz