26 maj 2010

26.05.2010 ^^

Ejj , cicha .. pożycz mi stara bo ja nie mam ;| - tekst dnia xD
By Patrycja gdy chcila pożyczyć stara książkę z niemieckiego xD

Dobra wstałam o 7.00 ,już zdrowieje ^^
O nie , środa  masakra , nienawidze , I hate , I hate >.<
 Pierwsza lekcja - fizyka , gadalam z D.H w wlasciwie to - uczylysmy sie do muzy i chemii i pan Nam zabral ksiazki xd
Kolejna lekcja - Chemia -.- - kartkówka z izotopów , uczyłam się długo  ale i tak dostałam 3 bo wszystko prawie zapomniałam, chociaż dostałabym 1 gdybym nie spisała wszystkiego z książki xd I chociaz dostalam 5 z zadania ,musze sie trochu postarać by mieć 5 na koniec :/ tzn musze badanie wynikow napisac na 5 ....kurde no
Na przerwach nudy ... Marta tradycyjnie wkurzala sie na D.H Co za dzieci xD
Potem muza , milalam cos tam zaśpiewać i byłam tak zestresowana , ze zaczęłam fałszować i nawet tego nie kontrolowalam , ale 5- dostałam xD Potem byla kartkówka , nawet dobrze mi poszło chociaz z jednym zadaniu mam 2 przyklady zle , tak 4 dostane :) Potem dwie matmy , na jedej musilam caly czas stac bo nie chcialam dac babce mojego telefonu -.- ehh ..  Potem angielski , D.H caly angielski rysowalam jakies rysuneczki i mialysmy zgadywac kto to kto xD Potem Daria powiedziala cos do Marty a ta zaczęła jej gadac
- Kurwa Daria , spierdalaj , nie odzywaj sie do mnie , nie oddychaj moimpowietrzem , nie patrz na mnie , nie mow do mnie , nienawidze cie itp. Ehh , Marta sie za latwo wkurza , mnie zachowanie Dari tez doprowadza do  szalu ale jakos potrafie sie opanowac . O wlasnie przypomniala mi sie sytuacja z przerwy , Kamila siedziala na korytarzu , i wysunela niechcacy noge gdy biegla D.H , ta zapierdala dosc szybko wiec sie wydupilap z pol metra nad nami przeleciala. Na poczatku mysla ze to Michal podlozyl jej noge i zaczela sie na niego wydierac ale potem Kam sie przyznala ze to ona. Daria zrobila mine chocby Kam zadzgala jej rodzineee widelcem , potem zrobila sie cala czerwona i dostala hajny. Potem zas byla matma ;/
I inteligetne zadanie ktore zakumalam dopiero po 15 minutach xD No kumajcie se : Kapelusz z pirkiem kosztuje 110 zl , piorko jest o 100 zl tansze od kapelusza ile kosztuje pierko a ile kapelusz ? Niby proste , pierko 10 zl a kapelusz100 , a okazlalo sie ze pierko 5 zl a kapelusz 105 bo byly dwa pierka i terzeba to podzielic na 2 o.O Potem zauważalam  ksiazce zadanie ktore bylo na demotach xD. Potem niemiec i tekst dnia ktory jest na początku notki xd Po sql poszlam z dhdo lewka po prezent dla mamy. Wrocilam do domu i zas zaczelam zakuwac do artystycznych i robilam prezentacje na polski. Opracowywuje wraz z Partycja " Zaćmienie"
Ide na kolacje , papa , aha Sandra  napiszczasem cos na blogu ;) chodzi mi o pamietnik . paaa :*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie anonimowy tylko Kam >.<"

Kurcze, do teraz mam jej mine przed oczmi ( paskudny widok ) kiedy dostała na mnie hajny xd