4 maj 2010
:(
I znow do sql trzeba bylo isc :/ szkoda bo mielismy fajnie teraz , bo wtorek , sroda i czwartek byl wolny , potem znowu wolna sobota , niedziela poniedziałek , a dziś trzeba było do sql :| Phi..dziś jak dziś ale juter to bd 8 lekcji w tym 3 matmy , nieeee :O Dobrze ze nauczylam sie chociaz ody do radosci na muze na juter. Sorrki ze teraz nie opisywalam dni na blogu ale mialam swoje powody .... a teraz byly najciekawsze dni np. urodziny D.H ale nie chce mi sie opisywac.
Dzsiaj obidzila mnie mama zamiast budzika , nie szla do pracy do miala jakies testy na uczelni czy coś...
Wstalam , poszlam do kuchni na śniadanie , ubralam sie , umalowalam , uczesałam ale szczerze to byłam tak spaica ze pamiętam te czynności jak przez sen xPPotem zaczelam oglodac TV i pic cole ^^ i zaraz potem przyszla : Julia , Marta ,Kamila ,Sandra. Na dworze bylo paskudnie , az zalozylam plaszcz zimowy -.- brrr.. W sql jako pierwsza byla .......Biologia czyli pani cmok i jej roślinki =.=" Dostałam 3 z kartkówki , normalnie nigdy nie ciesze sie z troji ale znajac ta babe i jej niesprawiedliwe ocenianie to i tak dobrze. Potem byla matma a w sumie to 20 minut matmy bo pani zalatwiala sprawy zwiazane z naszym wyjazdem do Pragi :D tak sie ciesze ze jade !! ^^jupii. Bd w pokoju z Kam i D.H a w pokoju obok będzie Marta i Julia , będzie super :* Szkoda tylko ze tak malo dziewczyn jedzie ale i tak bedzie fajnie :) Potem na przerwie oglodalismy najsmieszniejsze nazwiska , 150 śmiesznych nazwisk które Daniel przyniósł do sql xd. Bk byla ^^ Potem zas biologia i matma , bo dzis byla takie zastępstwa , normalnie lekcji tak nie mamy. No i potem do domku. Gdy przyszla do domu wzielam sie za posprzatanie pokoju i siadlam na kompa i zaczelam grac w wormsy a potem pouczylam sie do matmy i muzki :)Potem poszłam do sklepu po zakupy.Ogólnie nudny dzień wiec juz nie ma sensu dalej opisywać ;)
Papa ;*
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz