Dryyyyyyyyyyyyń - zadzwonił dzwonek budzika >.<
O nie , środa najgorszy dzień , 8 lekcji w tym 3 matmy :/
Wstałam , popatrzałam na zegarek . O nie , 8.20 , zjadłam pyszne śniadanko , poszłam umyć zęby , buzie itp i doprowadziłam swoje włosy do porządku. ubrałam się , wyprostowałam szybko włosy i nie zdążyłam się pomalować bo już przyszły dziewczyny- jak się okazało one tez zaspały xD Taki dzień ;P Jako pierwsza lekcja były z.art , normalnie jest spoko bo robimy jakieś prace na kompach i wrzucany do neta , ale dziś mieliśmy o kulturze starożytnej Grecji>.< Litości. Paulina ciągle mi coś bazgrała w zeszycie a ja się strasznie wynudziłam. Potem była chemia , spx ^^Jakieś pierdoły o pierwiastkach i lekcja szybko zleciała. Potem muzyka śpiewaliśmy ode do radosci , w parach na środku klasy , ja śpiewałam z Julia i dostałyśmy 5 , a śpiewały tylko 3 pary a reszty nie pytała o.O.Potem matma , jak to matma , dużo cyferek i literek :P Potem angol . D.H ciągle mi pisała jakieś zboczone słówka na kartce xD Okazało się ze zostawiłam bluzę w 41 ( sala od muzy) oczywiście klasa była zamknięta o.O Potem dwie matmy , ale na jednej mieliśmy GDDW ^^ wiec spoko , potem niemiecki ;/ Poprawiałam spr ale nie wiem czy poprawie , dostałam za niego 2+ i ciekawa jestem jak mi poszło. Dzwonek , nareszcie koniec lekcji ! ;D Poszłam z D.H i Kam pod 41 po bluzę , sala była otwarta a bluza była , jupi co prawda i tak jej nie lubię ale się ciesze ^^. Okazało się ze z domu wzięłam telefon ale bez tylnej klapki xD Hihi ^^.Wróciłam do domu, poszłam mamie po zakupy , poćwiczyłam matmę i siadłam na kompa. Nie dano ciocia i wujek ode mnie wyszli :P.No teraz pisze ta notkę , jem kolacje i słucham muzy
.Papapa *.*
Dodam stare fotki ^^ są z przed 2 tyg :p


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz