28 maj 2010

-.-


 Heyka ^^

Dzis badanie wyników z polskiego -.- Wg teraz w sql to jest jedna wielka masakra , przynajmniej dla mnie bo codziennie jakiś sprawdzian albo poprawa  , ciągle trzeba donieść jakaś prace by mieć wyższa ocenę czy coś . Litości , nienawidzę końcówek maja . Ludzie mowia ze to juz jest taki luz o.O taaaa.. napewno. U was tez tak jest ? Ja wczoraj np. na WF-ach , mialam isc do domu bo jestem chora , ale oczywiscie musilam zostać bo musialam zdawac sprawdzin =.= Wg , dzieki Paulinie praktycznie mam 5 z artystycznych , bo nie umiem nic prawie oprocz kodu zrodla html , a ta mi dala sciage i se wszystko sciagnelam xD Jeszcze wczoraj w dodatku prezentowalam z Patrycja " zacmienie" dosalysmy 5+ nie wiem jakim cudem , ja zaczelam sie śmiać jak czytałam ,fragment, bo klasa a szczególnie debil machlarz , zaczal mnei rozśmieszać xD Dobija mnie d.h pytając sie codzinnie dlaczego jesli jestem chora chodze do sql. Kurde teraz nie mogę nie chodzic  bo bym chyba 4 przedmiotów nie poprawiła -.- I hate sql , I want holidays xD Dobrze ze wczoraj chociaz troche sie oderwalam i wyszlam na dwor , na piotrowice z Kam ,D.H i Julia,D.H standardowo sie obrazilai poszla ze swoim psem do domu , szla 15m przed nami i co chwile sie zatrzymywala zeby zobaczyc czy za nia idziemy xd. Ehh , piotem poszlysmy na chilwe i gadalysmy ;) 
Dobra  Julia juz po mnie przyszla ide do sql , papa ;**

Brak komentarzy: