8 maj 2010

Ogólnie fajno :D

Dzisiaj jestem u babci . Jest weekend więc mogę spać do której chcę ale wstałam o 10:20 .
Zaczęłam oglądać TV , potem poszłam do lodówki zobaczyć co se mogę na sniadanie zrobić i po 10 minutach zastanowienia zgrzałam w mikrofali parówki .
Potem poszłam dalej na TV po jakiś 30 min poszłam na kompa , oczywiście standardowo : gg , nk , sd .
Było ok 11:30 napisałam sms do Dagi czy wyjdzie na dwór bo jej babci mieszka koło mojej :D Fajnie co nie ? xd :D
Więc się zgodziła , ale chyba 10 smsów mi wysłała czy z nią do scc pojade ale nie jechałam . Umówiłam się z nią na 13 ale wyszłam o 14 xD
No więc wyszłyśmy oby dwie byłyśmy w leginsach xd ^^
Poszłyśmy po Zare (piesek mojej cioci) i Julkę (przyszywana kuzynka) .
Poszłyśmy po Agate (koleżanka Dagi z klasy , aha i Daga nie chodzi ze mną do klasy , tylko do szkoły ;p)
Ale jej się nie chciało wyjść , więc poszłyśmy się przejść a potem na plac zabawa , w końcu Julka ma 5 latek :D , spotkałyśmy Amandę , koleżankę Dagi ze starej klasy (też ją znałam i znam ale to tak z widzenia ;]) Byla z Natalią . Zara zaczęła się dziwnie zachowywać więc zaprowadziłyśmy ją do domu i przyczepiły się do niej 3 psy O.O masakra a jeden taki malutki pudelek (starsznie brzydki xD ) się do niej przystawiał bo chyba miała cieczkę , chciałam go kamykiem walnąć ale się w końcu odczepił xDD Potem se poszły myśmy poszły najpierw do Dagi bo miała dla mnie płytkę żeby zgrać piosenki , potem jej pożyczyłam prostownice . Daga po 20 minutach mi ją oddała posiedziałyśmy sobie u mojej babci w domq na kompie , potem do sklepu szłyśmy , potem wróciłyśmy 2 godzinki później Julkę zaprowadziłyśmy do domu . Ja poszłam do siebie Daga do siebie , uczyłam sie troszku o biologi teraz słucham muzy od Dagi i klikam :d

Ciao .;-*

Brak komentarzy: