-Weronika wstawaj juz bo spoznisz sie do sql!
Co??!! Przecież jest poniedziałek wiec co tu do licha robi moja mama która od 2 godzin powinna byc w pracy ? Mi sie to si czu co ? o.O Okazało się ze mama ma wolne za piątek -.- Co robić , wstałam wyszykowałam się i powtórzyłam widomosci do sprawdzianu z Niemca , przyszły po mnie dziewczyny i wyszłyśmy ^^
Pierwsza lekcja - Niemiecki =.=' spr nawet nawet mi poszło , myślę ze dostane 4 i wtedy bd mieć 4 na koniec.Po niemieckim byla religia , masakra ale nawet dobrze mi poszło bo zdałam kolejne dwa katechizmy jeszcze tylko jeden i bd 6 na koniec ^^ Ten 6 katechizm to trzeba powiedzieć "zdrowas Mario" i"ojcze Nasz" Problem tylko w tym ze po angielsku lub po łacinie >.< Marta caly czas fochnieta na Kam , Sandrę i D.H a mnie nie ;P. Zas zaczęły sie kłócić na angielskim a na przerwie Kamila wygarnęła jej co do niej maja .... Najbardziej chodziło w tym o to ze dogryza D.H ... Marta jest chyba jedyna osoba ktora reaguje jak D.H ja bije czy cos zabiera ja nie reaguje a przynajmniej nie tak bardzo i naprawde wkurza mnie tekst "Jak D.H cie walnie w kolano to oddaj jej " Yhymm tylko ze jak ja jej oddam ona mi odda za oddanie 5x mocieniej. A marta poprostu reaguje wtedy gdy D.H jej docina i w 1/3 o to ta klutnia. Moim zdaniem Marta dobrze robi ze reaguje na zaczepki Darii ;/ Ale na szczęście kłótnia ta mnie nie dotyczy wiec nie będę wiecej o niej pisać , dodam jeszcze ze Marta cały dzień sie wszystkich pytała czy sa na nią obrażeni , ja bym po prostu to olała a ta się przejmuje ... Potem biologia ...wchodzi mi 3/4 , uczyłam sie dzis do biologi mam nadziej ze na spr wynikow dobrze mi pojdzie. A baba zas nie szukala tej mojej kartkówki ;/ Potem historia Daria dostalam 1 z zachowania ale i tak bedzie miala bdb o.O Kurwa sprawiedliwość na tym świecie ........o.O Jak Daria gada na lekcjach ,strzela fochy , bije wszystkich , wszystko zabiera , dokucza to nikomu to nie robi problemu ale jak ktos kto ma trochę gorsze oceny od niej pomaluje się tuszem to wtedy nauczyciele już widza problemy , przeciez za malowanie sie tuszem grozi do 3 lat w zawieszeniu normalnie nie wiecie o tym ze to przestępstwo ? , powinnam brać przykład z Darii o.O
Dobra zejde z tematru Darii bo inaczej bede do konca dnia nerwowa ;P Potem byl WF na ktorym poprawialam aniolki i wlascicie tylko to robilam xD Na pierszej lekcji WF reprezentacja klasy grala mecz z 2-klasistami a ja zaszylam sie na 10 minut w kiblu i gadalam z Sandra xD Potem był drugi WF na ktorym porawaialam aniołki zeby mieć 5 na koniec , ponoc robilam te aniolki komicznie ale huj mnie to obchodzi , wazne ze zdałam i mam 5 ;D Potem dodomu co prawda mialam jeszcze zostac godzine na dodatkowym angielskim ale zwalam , nie Chciało by mi sie tam samej siedzieć ( zeby nie było z normalnych obowiązkowych lekcji nigdy nie wieje ;P) WQrocilam do domu i zaczelam sie czyc do sprawdzianu wynikow z fizy , biologi ,geografi i chemi. Brr...
Dobra koncze juz ta notke kolejna bedzie w srode bo jutro nie dam rady bo jest dyskoteka w sql ^^
;*
Fajna piosenka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz