Wstałam ok 6.00 bo musiałam iść na jakąś głupią poprawe z fizyki o.O Czekałam na mArtę która miala po mnie przyjść o 6.50 ale oczywiście Martusia zaspała i przyszła 30 minut poi czasie ;/ Na fizyce udało mi się poprawić kartkówkę ^^ Yech bd miała 4:) Potem z art , nie lubie ich , teraz omawiamy jakies domyu starożytnych Rzymian :/ Kudre a może będziemy omawiać mój dom ? xD To byl tekst Pauli zeby nie bylo ze jestem taka glupia xD Ta babka jest jakas nienormalna , se pado dzis do Pati : Narzie masz 4 jesli przyjdziesz i poprawisz kartkowkę to będziesz miała 5 a jeśli nie to będziesz miała 2/3., Ach ta logika ;P Potem, chemia na chemii nie bylo nic ciekawego , za to potem byla muza , masakra , Rąba-Tomica jeast takla głupia , se pado dzis zjechała naszą nauczycielkę od histy bo zabarala nam na chwile dzinnik:/ Matko co za baba o.O Ale mam 5 więc fajnie ^^ Potem na matmie było bad. wyników , chemia [poszła mi dobrze bo mam 4 , to wiem na bank bo już mam sprawdzone ;P Potem zaś matma , brr , nie cierpię matmy , tym bardziej niecierpię nierówności , boshh , już kce koniec roku szkolnegoo!! Po matmie był angielski .... i co ? oczywiście badanie wyników , 50 zadań o.O na szczęście test wyboru. Po angielskim znowu matma ... nie wyrabiam normalnie o.O Po matmie niemiecki... mam 4 :D Najlepsze co mnie dziś spotkało , bo mam, 4 a nic prawie nie potrafię xd. Siedziałam z Pauliną i podpowiadałam Klaudi która pisała test.. ja pczywiście dostałam 3 :/ Jebać to mam 4 na koniec i się cieszę ^^ Po lekcjach do domu i nareszcię 4 dni wolnego... Tylko juter jeszcze muszę z Kam iść do kościola ... Jeśli naprawdę istnieje takie coś jak niebo to mam nadzieje że kiedyś chociaż tam się dostane , bo naprawdę nie chcę mi się juter wstawać ;P Po sql wyszlam na dwór z Kam , Julią i Szymonem , chciałam jeszce z Sandrą ale myśleliśmy że jedzie do babci na Witosa , upsz ... *.* Mam nadzieję że się nie gniewasz ;P. Na dworze było zaje poza jednym szczegółem.....deskorolka od Szymona , Chcialam wejść i poprośiłam Kam żeby trochę mnie na niej popchneła a tak przez kałuże ze mną na tej desce przejechała i Ciszka chlup do wody , miałam ujebane gacie ;/ >.< Ogólnie na dowrze było fajnie , matko faceci w wieku 13-15 lat są na serio nieznośni , mają ze wszystkim skojarzenia...
Lece ;** Papa , miłego weekendu , Ciszka Was kocha ^^
**********************************************
1 komentarz:
nie anonimowy tylko Kam =.="
13-15 ? moze na zewnątrz, ale wśrodku to cały czas dzieci xdd
Przepraszam Cię za tą kałuże raz jeszcze, to naprawde nie było specjalnie ;P
Prześlij komentarz