Dzisiaj wstałam o 11:20 :D (wiem nieźle xdd ^^) w sumie spałabym dłużej ale mama mnie obudziła bo dzisiaj do nas na obiad przyjeżdżali ciocia wujek kuzynka i piesek ^^ .
No to poszłam zrobic sobie śniadanie : płatki z mlekiem , pycha ! Potem siadłam na kompa :D
No i po jakiejs godzince zaczęłam się ubierać , poszłam myć włosy potem je suszyłam i prostowałam .
Potem mama kazała wyłańczać kompa bo są święta i ble ble ble . -.- xd
Przyszła rodzinka i zaczeliśmy jeść obiad :D Potem jechaliśmy do takiej koleżanki mojej mamy ;) Fajniee było . :D
Jedliśmy ciastoo itp . xd ^^
Ta koleżanka mojej mamy jest w ciąży i ma taki fajny brzuszek ^^ i moja ciocia też ale jeszcze jej nie widac tak tego brzuszka ;)
No i wgl dzien przeminał mi nawet fajnie , ale byłam zła bo cały dzien padał deszcz a ja miałam jechac do parku na rolki z rodzinka i dupaa -.-
Ale może w przyszłym tygodniu :D
Jak przyjechaliśmy do domu z nami jeszcze rodzinka to była kolacja :D pyszna :D
No potem rodzinka se pojechała go home xD a ja go komputer xD
No i teraz se oglądam Step up - taniec zmysłów <3 :D
Siemka : ***
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz