5 kwi 2010

My day

Dzisiaj musilam wstac o 8.30 bo na 10 szlam do kosciola :/ a nie chcialo mi sie no ale coz , trudno sie mowi.
Wstałam, poszłam na śniadanie, a potem zaczęłam się szykować do kościoła. Poszlam do kosciola i jak zwykle czekalam tam na Kamile , lecz oczywiście spotkałam Machlarza (czyt.Klasowego klauna , debila itd) myslalam ze mnie obleje , lecz byliśmy pod kościołem to sobie odpuścił. W trakcie nudnej mszy dostalam glupawki bo Kamila , bawila sie moim paskiem  i wyobrazala sobie ze jest on ....nooo yy wiecie czym xD Nie znalam jej z tej strony xD.Po mszy szybko zmykalysmy do domu bo balysmy sie ze spotkamy Machlarza i ze Nas obleje , bo jakoś tak szybko pobiegl do domu =.=.Gdy wróciłam do domu , zabrałam sie za czytanie "przed switem" bo ostatnio jakoś słabo mi idzie , czytam po 50 stron i jakoś narazie mnie nie wciaga nie wiem czemu ;/. Potem poszłam na obiad i obbzarlam sie za wszystkie czasy , masakra -.-.Po obiedzie tradycyjnie musiałam wycierać naczynia , tak jak wczoraj dwie pelne komory xP.Ale dzisiaj jakos szybciej mi to zeszło.Cala resztę popołudnia czekałam na telefon D.H i okazalo sie ze ... od rana jest u kuzyna , a jej rodzice wogole nie wiedzieli ze miałam przyjść.Wkurzyłam się na nią , bo tak się nie robi...Potem poszlam do cioci (mieszkanie obok)  gdzie byl jeszce wujek , dziadek i babcia.Odebralam reszte prezentow wielkanocnych i z nudow zaczelam grac na komorce , nawet sie nie kaplam jak minela godzina , potem bylo karaoke , wygralam ^^.Posiedziałam z nimi , ponudziłam sie , lecz gdy zaczął lecieć Step Up poszłam już do siebie ^^.W dodatku pokłóciłam sie z kolezanka z sd , która wszystkim udostępniała swoje hasło a teraz mi narzekała ze jej ukradli ;/Teraz wlasnie urzadzam pokoj na sd , pisze ta notke i ogladam Step Up ;)
 Pozdr :*

1 komentarz:

C&K&S pisze...

Hahaha xd Ty wygrałas karaoke ? xD Jestem miło zaskoczona i zdziwiona xdd ;)