No więc tak xD : Wstałam o 7:10 zaczęłam się szykować : ubieranie sie malowanie spakowanie książek i śniadania itp. ;>
Jak juz się wyszykowałam to szłam po Cichą ( ta to sie ma dobrze no sami popatrzcie każdy po nią przychodzi ma blisko do szkoły no żyć nie umierać x) )
Była już 7:45 więc wychodziłyśmy od Cichej (aha tak na marginesie to Marta po nas nie była , a tak napisala Weronika w swoim dniu :P no ale cóż taka już że czepiam się szczegółów ;])
No więc jak byłyśmy w szkole poszłysmy jeszcze do sklepiku ja kupiłam se bułke a Cicha , jak na nią przystało (xD) coś słodkiego : dziś był to batonik xD
Ja miałam angielski a Wera i Julia miały niemiecki (oczywiście chodzimy do tej samej klasy ale jesteśmy na niemcu i nagliku podzieleni na grupy .)
Bardzo się cieszyłam bo okazało się żę nie mam anglika i mieliśmy zastępstwo z panią z histori (najlepsza pani w szkole ^^) i mówiliśmy o katastrofie , w której zginął prezeydent jego małżonka i reszta 94 osób .
Potem była religia - zleciała szybko bo mamy lajtowego księdźa .; ))
Niemiec - Okropność !! -.- Miałam ochrone bo nie było mnie w tamtym tygodniu w szkole bo byłam chora , ale spytała mnie z liczenia - dostałam 2 ;((.
No trudno , ale można poprawić .; )
Potem biologia - pisałam zaległą kartkówkę i niezbyt dobrze mi poszło .
Potem historia - uczciliśmy dokładnie o 12 minuta ciszy osoby które zginęły w katastrofie lotniczej w sobotę .
Potem 2 w-fy nie ćwiczyłam więc usiadłysmy sobie z Cichą na koźle i słuchałyśmy muzyki z telefonu Marty , i cicha puściła jakąś piosenke a wszystkie dziewczyny poruszały sie w jej rytm xDD.
A na 2 lekcji był mecz chłopcy z naszej klasy grali z klasą A - przegrali xdd .
Potem poszłam do domku z Martą , w domu same nudy xd .Ale mialam pyszny obiad - mielone i ziemniaczki , nic specjalnego ale doooobre .; ))
No i siadłam na kompa ale przyszedł mój brat (ten młodszy xP) i gadałm mi nad uchem że mam mu zejść bo przyjdzie do niego Kamil (jego 'ziomek' xD)
No to dla świętego spokoju zeszłam , po półtorej godziny ja usiadłam no i tak jakos czas zleciał .
Aktualnie . ? - słucham mojej kochanej Anahi :D <33Ale zaraz szchodze z kompa . :P
No to Ciaoo ;-**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz