12 kwi 2010

Omg xD

Dzisiaj , moja mam nadal miala L-4 wiec poprosilam ja aby mnie obudzila rano , ona sie zgodzila , wiec ok ;P Obudziła mnie ale zamiast o 7.05 to o 7.20 -.- a jeszcze musiałam odrobić zad domowe >.< .Ehh , co poradzić wstałam , umyłam zęby , twarz itp Potem na luzie , poszlam na pyszne sniadanko (omlet i tost) , Bylam w polowie sniadania  gdy zorientowałam się , ze jest 7.39 , a ja jeszce w piżamie , nie spakowana , włosy nie uczesane , zadanie nie odrobione i nawet śniadanie nie zjedzone *.* Szybko zerwalam sie z fotela  zielam sie za ubieranie  zalozylam moja nowa bluzeczke , ktora kupilam sobie w sobote....co prawda miałam kopic spodnie i bluzę ale to już inna historia xD szybko przeczesalam wlosy , odrobilam zadanie i wtedy juz przyszla po mnie Julka zdazylam pomalowac jedna powieke i juz przyszla Sandra i Marta , resztę malowanie sobie odpuściłam , zresztą na mnie makijażu ponoć nie widać -.- Dzisiaj byl dla mnie sadny dzien , bo mialam , poprawiac kartkowke z Biologi , i przyjsc pierwszy dzien do sql w brylach -O.O- Na szcescie nikt sie ze mnie nie smial , niee , Paulina sie ze mnie smiala =.= nie trawie jej , potem jeszcze , rozlala po religi na mnie swoj fluid o.O Denerwuje mnie to dziecko seryjnie , i to nie ze mi dokucza czy cos , jest ona taka typowa przedstawicielka blondynek , glupia i pusta i ciagle udaje (?) kretynke -.- wszedzie sie wcina i komentuje nawet jak nie wie o co cho.. np dzis na historii , gdy poani skonczyla mowic o katyniu, Daniel , zabral Marcie torbe , i cala klasa miala polewke bo marta piskliwym glosikiem , powiedziała:
-Ooooooddajj tiooo!!!
polowa klasy zaczela ja nasladowac i sie smiac , a Paulina , podeszla popatrzyla na nas i se pado :
- Co Wam mam oddac , powaliło Was o.O? Oczywsicie ona wogole nie jest zaangazowana w zycie klasy  bo tylko pisze SMS na lekcji ze swoimi "przyjaciolkami" o.O dobra nie chce mi sie juz o niej pisac
O lwasnie , na biologi , dzis bylo lajtowa bo kazdy kto mial przepisane 5 zdan z ksiazki i pokazal to pani dostal 5 xD (zalapalam sie ^^)
Potem byly WF na ktorych nie cwiczylam , wiec wzielam telefon od Marty , siadłyśmy Sandra na koźle , zaczęłyśmy słuchać muzyki i robić sobie zdjęcia , tzn Marzena nam robiła zdjęcia ^^ A potem D.H w szatni zaczela ukladac uklady taneczne xD Na kolejnym WF chłopcy mieli grac klasowego w noge , wiec Z Julia , Marzena i Sandra poszlysmy do szatni po kurtki ,i wyszlysmy na boisko gdzie mial byc rozgrywany mecz. Usiadłyśmy na ławeczce a potem okazało sie ze cala klasa nas po sql szukała xD Mecz byl nudny i bylo zimno wiec przeszlysmy sie z D.H po całej sql , włącznie z sztania i gdy wracalysmy na boisko , na scianie szkoly ktos (nawet wiem kto xd ) przykleił cala zakrwawiona podpaske <rzygi> jebało od niej na kilometr! Fuj!! Do koncz WF przetrwalysmy , ale jeszce musialam isc z D.H i Julka na dodatkowy angielski i niemiecki , oczywiscie na angielskim babka cigle gadala tylko o seksie o.O goshh niemiecki tez prztrwalam , bo kolorowalysmy cos , nawet za bardzo nie wiem , co ;p Gdy wracalysmy do domu, dowiedzialam sie ze D.H chce do mnie wbic niby zrobic platforme ( lekcje do odrobienie na internecie)  no coz  nie bylam tym zachwycona , bo ostanio nie za bardzo moge zapraszac kolezanki , ale mam byla na wykladach a tata dluzej w pracy wiec ja zaprosiłam .  Byla grzeczniejsza niz zwykle ale i tak zjadla praktycznie cala zapiekanke ;P Potem poszla do domu a ja siedlam na kompa , zacelam sluchac muzykiibawic sie z moim kotkiem Leonem =^.^=.Z nudow zrobilam jakos glupia scenerie na sd , posprzatalam pokoj i wykapalam sie o 19 ;P NO TO CHYBA NA TYLE :)
Dobrejnocki :)

Brak komentarzy: