Na stardoll , nudy , pozatym ze chyba usune klub , jest dla mnie zbyt dziecinny , nie ma w nim zadnej kategorii , jest jakis taki kiczowaty :/ dobra teraz opisze swoj dzionek ^^
******************************************************************************
Dzisiejszy dzień
-Weronika , na ktora idziesz na msze ? - zapytala mnie mama kdy ledwo otwarlam jedno oko
-Na 10.00
-to szykuj sie , bo jest 9,30
Wkurzyłam się strasznie bo budzik mi nie zadzwonił , boshh , co za zryty telefon -.-
Poszłam na śniadanie , założyłam stare dżinsy i pierwsza lepsza koszulkę jaka mi wpdla w ręce , zalozylam opaske na wlosy i wyszlam na msze , pod kościołem gdy czekałam na Kamile i Julie , nudziło mi sie i zaczelam grac na komie ;P Lecz Kamila przybyla szybko a Julia sie okazało ze już dawno jest w środku xD
Na mszy bylo smiechowo bo ksiadz cos tam gadal o zakonie Franciszkaniskiem i se pado : Franclub xD mialam z tego polewke cala msze ;P
Po mszy poszlam z Kamila pod dom Krystyny Bochenek zapalicz znicz , spotkalysmy jej syna .....
Połaziłyśmy po dworze i Kamila poszla do domu , nie minely 3 minuty i zadzwonila do mnie D.H zebym do niej przyszła , okey , przyszłam , wynudziłam się, trochę pogadałyśmy , poodbijałyśmy jej klapnięta piłkę , i wróciłam do domu. W domu , jak przyszłam , mama kazala mi pocwiczyc matme , ehh teraz codziennie muszę robić po 10 przykładów z matmy , nie wiem po co mi sie przyda w zyciu : 3xz(xc+9-yu) ale spoooko -.- Dzisiaj znów miałam gosci , babcia , dziadek , ciocia , wujek , ostatnio co weeken przyjezdzaja do mnie dziadkowie , co ich tak wzielo ? o.O nudzi mi sie , przesluhalam po 5 razy wszyskie piosenki Kerli i nie wiem co ze soba zrobic xD
Papa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz