2 kwi 2010

Teraz moj dzionek^^

No to teraz mój dzionek =)




Oczywiście jak w każde wolne święto obudziły mnie głosy telewizora . A kto oglądał telewizor ? Mój kochany braciszek -.- Strasznie bylam zła że nie mogłam sie wyspać ... no ale cóż mój brat to mój brat , musi oglądać bajki xD 
Ale pospałam tylko do 9:20 bo juz więcej nie umiałam xD A i tak sie nie dało przez telewizor .
Kiedy wstałam usiadłam do biurka i włączyłam komputer .
Siedziałam do godziny 11:30 potem szłam sie szykowac prostowanie włośow itp , bo jechałam po nowe buciki a Werka ze mną ^^ Byłam po Weronike o 12 poszłyśmy na przystanek kupiłam bilety ... ale starsznie zmarzłyśmy bo czekałyśmy na busa 15 min bo se za wcześnie wyszłysmy -.- 

No i w końcu dojechałyśmy do centrum poszłysmy do CCC po buciki :D ale nie było ładnych ;<
Więc nastepnym sklepem na celowniku był Daichman ... ale tez nie było nic fajnego -.-
Więc postanowiłyśmy pojechać na zawodzie bo był tam taki sklep z butami i jestem tego pewna że był na 100% bo kiedyś moja kolezanka kupowała soebie tam buty a ja byłam z nia ! le teraz juz go tam nie ma =[ .
Poszłysmy jeszcze po kolzeżanke Edyte (dean_star) ale jednak najpierw wstąpiłyśmy do Babci i dzidka Werki ... miałysmy iść na 10 minut ale jadłysmy ciasto i piłyśmy herbete ,  no i teraz sie zaczyna akcja xD Dzwoni mama Weroniki , i mówi jej żeby przyszła do centrum bo chce jej cos kupić no to my na szybko piłysmy ta herbate aż nas języki paliły xdd
No i pojechałyśmy do centrum i mam Werki sie wkurzyła i kazała jej jechać do domu bo zapomniala odebrać wyników -.- Ale Weronika ma dar przekonywania i mama jej pozwolila isc ze mna po buty :D no i w koncu je kupilam ( weronika mi pomogal ^^ xd)
No i jeszcze poszłyśmy do Mc donalda na fryti ... i miałyśmy polewke z takich lasek co za nami siedziały bo napawały się Biebierem i Pitbullem xD

Jak wróciłam do domu to sie położyłam bo jestem przeziębiona i zatoki mnie bolały >.<
Potem usiadłam na kompa chociaż i tak nie było co robic ... ale przyjechała do mnie ordzinka (ciocia , wujek  i przyszywana kuzynka no i jeszcze byla jedna ciocia xd)
No i chwaliłam się nowymi buta,mi ogółem czas szybko zleciala , potem malowałam jajka z Julką (przyszywana kuzynka )
No i potem musiałam po niej sprzątać bo nabrudziła xD
No i jeszcze na dodatek mu kochany wujek Bratek schowała mi moego nowego bcika ;<

Potem poszłam sie zapytać mamy gdzie mój but a ona na to : " hahaha poszukaj a znajdziesz , a z reszta i tak dzisiaj nigdzie nie wychodzisz hihihi xd" nie masakra xd ale znalazlam go byl na najwyzszej polce z butam i to jeszcze tak smiechowo polozyony xd
No i teraz siedze namkompie , ale zmywam sie po woli ;p 

PS. sorki za bledy xdd
Ciaoo : *** 

Brak komentarzy: