Dzisiejszy dzień ... to jeden z dni których nie znoszę !
Wstałam o 7:15 , tradycyjnie wstałam , poszłam zjeść śniadanie (dzisiaj nie szłam po Cicha bo ona jest w innej grupie na angielskim więc szłam sama , a z racji tego mogłam sobie pozwolić na to aby iść później wyjść z domu) Miałam oczywiście na 8 poszłam się szykować , ubrać , umalować , wyprostować włosy , spakować się i pościelić łóżko . Patrzę na zegarek - 8:15 O.O zatkało mnie D: A więc jestem spóźniona na 1 lekcję , w dodatku na angielski :/ No trudno co się stało to się nie odstanie xd Poszłam obudzić młodszego brata ( o Jezu , nie znoszę go :D !) Oglądałam telewizję leciało DD TVN że cukierki szkodzą dzieciom i takie tam xD Wybiła 8:45 wiec wyszłam z domu , oczywiście padało :/ O.O W sumie nic mnie to nie dziwi cały tydzień jest zimno i pada -.-
No więc szłam do szkoły byłam w połowie drogi , i słyszę głos Kamili : "Sandraaaaaaaaa !! " - Tak właśnie zareagowała na mój widok ... no cóż co poradzić :D xD
No wcisnęła się pod mój parasol bo do Weroniki się już nie mieściła bo ona szła z Julią i Martą .
I oczywiście Marta i Cicha zaczęły gadać czy ja zdam czy nie : Po 1 . na pewno zdam ! Po 2 . niech je nie obchodzą moje oceny , po 3 jeśli są takie mądre to niech pomogą mi w nauce a nie mnie tylko "oceniają" . (nie wiem ktłóra mówiła że zdam a która że nie ale m,niejsza o to ;C)
No to przyszłyśmy do szkoły , "trójca święta" xD miała angielski a ja niemiecki , miałam poprawę spr. z którego przed poprawką miałam 1 :/
No to zaczęłam już pisać a pani mówi że można jeszcze pisać w poniedziałek , wkurzyłam się nieziemsko !!!
No już pisałam do końca bo nie chciałam jej oddawać w połowie zapisanej kartki , ale i tak dużo nie napisałam , mam nadzieje że będę mieć 3 albo chociaż 2 :/
Potem była matma sale obok więc spoko :D Zaczęła się lekcja najpierw Gatka szmatka o tej wycieczce do Pragi , ale troszkę lekcji zleciało , TZWPK(Tak zwana Pani Kozłowska ) zaczęła wychwalać Michała ... w końcu największy geniusz w klasie i nie wiem może i nawet w szkole O.O
Dziewczyny przygotowały nowe skecz w sumie to Daria , i niezbyt się podobało i dajemy inny ( w galerii), a ten skecz to chyba na jakis pokaz talentów czy na coś tam xD Potem geografia -.- Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Może i lekcje nie są złe ... ale babka mnie spytała i dostałam 1 :/ Muszę to poprawić , a wgl. spyta lam mnie chyba 4 lekcje wstecz . Potem pod koniec lekcji stanęłam obok Kamili i Cichej a one z śmiechem na twarzy do mnie : "jak ja mogę nie wiedzieć o tej całej chmurze wulkanicznej " czy coś tam (bo z tego mnie pani pytała ) a ja im powiedziałam żę nie muszą się ze mnie śmiać o niech się nie interesują moimi ocenami :/
Sorki Kamila że to napisze , ale mówisz że mnie kochasz i takie tam (oczywiście jako dobrą koleżankę xD ) a sama się ze mnie śmiejesz , i mówisz że nie zdam :P :c
Potem Polak - o dziwo lajtowo :D Nawet jakoś to przeżyłam xD Bo nie znoszę polaka xd
I we wtorek będziemy szli gdzieś i nie będzie lekcji :D Nie pamiętam gdzie gdzieś na jakiś plac czegoś tam i potem gdzieś gdzie się z kimś potkamy xDD
Potem 2 wf na pierwsze - zdawanie wytrzymałości - aniołki O.O maskara !
Dostałam 3 bo zrobiłam 23 na minutę :/
Potem drugi wf i graliśmy w badmintona :D Najlepsza lekcja W F jaka była w tym gimnazjum ( też dlatego że tylko dziewczyny :D ) najpierw w parach - miałam być Daria ale przyszła Julia więc byłam z nią :D Potem graliśmy przez siatkę "powiedzmy takie zawody" ale dal zabawy .; )
I ja i Julia byłyśmy najlepszą drużyna wygrałyśmy z każdymi dziewczynami :D:D
No więc potem przyszłam do domu zjadłam obiad i dzwoni Marta i chciała iść żebym szła z nią do biblioteki , ale ja nie a ona mi do domofonu przez chyba 10 minut "no chodź , prooooszę ! :D "
Ale nie poszłam bo mi się nie chciało xd
No i potem siedziałam na kompie na przemian z TV i teraz piszę tą notkę słucham muzy :D
I daję wam zdjęcia naszych zwierzaków :D xD
Kochamy nasze zwierzaki :D : U góry czarna kotka jest moja - Luna pod nią też moja kotka : Koko , obok koko Chomik Cichej - Ziomek :D I nad chomikiem Kotek Cichej : Leon .
Pa pa . :-*
PS. To moja najdłuższa notka na tym blogu , i juz nie będę takich psiać bo bolą mnie - nie palce ale plecy -.- xD

2 komentarze:
sprostowanie ! ja bronilam cie ze na 100000000% zdasz a to marta gadala ze nie -.-
Mie anonimowy tylko Kam =.="
No bo ja Cię kocham !
no ale błagam Cię Sandra, to pytanie było naprawde proste xD
Prześlij komentarz