Stardoll.Cropka
NAJLEPSZY BLOG O STARDOLL
16 maj 2010
Ojojoj ;P
Oto dwie wybrakowane MD , Pierwsza nie ma włosów, a ruga jak widzicie oczów. Jedna po chemioterapii a druga ślepa , no fajnie ;P
1 komentarz:
Ada (Candy.Ada)
pisze...
Moja nie miała rąk . xD
23 maja 2010 15:03
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
1 komentarz:
Moja nie miała rąk . xD
Prześlij komentarz