Co to ma byc ?! , Stardoll , od wszystkich wystawionych rzeczy w sb , bierze 50% prowizji !
Przykładowo , jeśli wystawimy coś za 6 sd , dostaniemy 3 sd!
Litosci , nie dosc ze zawszemialam male zystki z sb ,bo przez ponad rok bycia ss mam tylko 4000 zysku ( esli wydaje Wam się ze to duzo , to tylko się Wam wydaje , bo to nie jest dużo , nie odczuwa się tego) to teraz mam mieć jeszcze mniej ?! Stardoll oszalał , admini sa po prostu chciwi ,rozumiem gdyby ostaniego czasu wprowadzili jakas super droga kolekcje , za która wykupienie praw autorskich by zbiednieli , lub gdyby codziennie dawali Nam po 20 sd ale przecież nic takiego nie zrobili :/ To jest poprostu chamskie , teraz vedzie o wiele trudniej sprzedawac w sb srtare DKNY , LE , i inne takie pierdoly. I powiemWam ze zazwyczaj nienawidze strajkow bo uwazam ze to dziecinada , marnowanie czasu itp ale jesli teraz bedzie jakis OFICJALNY starjk ( A nie ze kazy ma starjk w innym terminie) to wezme w nim udzial nawet jezli to huj da.
EDIT: U mnie jest juz normalnie a u niektórych ciągle jest prowizja 50%wiec jednak nie wiem co o tym sadzić , może to błąd , mam nadzieje :/I po co ja się tak bulwersowałam? ;P
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz