W tutule chodzi mi o to ,że Sandra już od dawna nie opisywała dnia ;)
...............................................................
Zmieniłam wygląd bloga ^^ Podoba się ?
...............................................................
Wstałam ok 7.30 nawet trochę później bo jeszcze patrzyłam na Majkę :P
W pokoju miałam taki bałagan że nie potrafiłam znaleźć telefonu chociaż nawet Julka mi pomagała , ale nic poszłam dio sql bez fona , trudno. W sql pierwsza lekcja
Fizyka- dostałam 5 i 4 O.O ..... wow mam 4 na koniec normalnie nie mogę :D.^^
Przez wszystkie przerwy łaziłam z D.H po sql io szukałyśmy miejsca chłodnego w sql bo upały są okropne :/ Jak nie ulewa to upały ...
Jeszcze nie znalazłam butelki w domu więc nie wiełam sobie żadnej kasy bo nie wiedziałam że miałam 2 zł w skarbonce >.< i cały dzień się suszyłam. Ale nie tylko ja, Sara w kiblu wypiła w jakies 10 sek butelkę kranówy xD Potem kolejna lekcja polski. Coś tam o gazecie , słońce chyba wyżera pamięć bo w sali polonistycznej było z 40 stopnii o.O. Potem matma - Lajtowo bo omawialiśmy poprawe spr gr A , siedziałam z Kamilą która dostała 6 więc se szybko przepisałam wszystko. Ja też dostałam 6 ^^ Ale punktów... ale to taki szegół xD 6 i 1 to takie podobne oceny xd. Potem zaś poszłam se z D.H połazić po lgt na przerwie ^^ Fajnie było. Chociaż ciedziałyśmy w cieniu. Potem ząś polski , czytałam z Kam gazetę a potem zajęcia techniczne i p.ćmok mnie przesiadł :((((( Potem wyszłam na dwór z Sandrą , Kam , D.H ( Kma i D.H mnie od początku wkurwiły bo od razy miały do mnie jakieś wąty , chociaz wąty miała D.H ;/) ale rozeszło się to jakoś , skakaliśmy po garażach i poszliśmy po Adika :P Fajnie było ,Chodził z nami do 3 klasy ;) Teraz chodzi do sportowej ...Potem poszłam do rodziców Kam , którzy byli w Cafe Bordo , Kam musiała wziąść coś tam z domu. A potem musiałam iść już do domciu :(
*************************************************************************************************
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz