Wstałam o 7.00 chociaż strasznie mi się nie chiało , dzisiaj wyjątkowo. Jeszcze bardziej wkurzyło mnie to że w pokoju aż nie było widać paneli na podłodze taki miałam bajzel w pokoju. I nawet nie wiem czemu po pokoju walały saię moje balerinki których nie zakładałam z miesiąc....ale okey. Wyszykowanie się o dziwno szybko , tylko zapomniałam się spakować , więc pakowałam si ę gdy już przyszła Julka , jak zwykle pierwsza. Potem przyszła Sandra i Kam , Marta juz po mjie nie przychodzi bo ....a zresztą nie ważne. Już ma nową przyjaciółkę ;/. WQyszłyśmy do sql , pierwsza lekcja o zgrozo Nimiecki :C Robiliśmy kolejny temat z serii : pytamy o godzinę. o.O. Potem religia , omawialiśmy przykazanie " Nie cudzołóż" Kurde ale dziwnie gdy ksiądz gada o masturbacji , prostytucji i pettingu... Potem był angielski , coś tam, reobiliśmy w każdym razie nic ciekawego a potem była biologia .. moje 5 minut prawdy obroniłam na 4 ^^ Jak mi ulżyłoo ;d. A marta se do mnie bado Cicha ty się wg nie uczysz , tylko otworzysz książkę przeczytasz temat i happy" po tych słowach pani
-" Marta do odpowiedzi"
-" Proszę pani , ale ja się nie uczyłam , nie potrafię"
- "Dobrze siadaj w takim razie masz 3"
Aż chciałam powiedzieć jej że ma za swoje ale sobie odpuściłam ;P Hihi xd A ja przynajmniej nie ściągam tak jak ona ;P
Po biologii była hista , temat jak "postrzegali świat ludzie średniowiecza"... Napisałam jedno zdanie i reszta lekcji wolna ^^ Dziewczyny były zwolnione z WF więc go na szcęscie nie było, nie lubię ćwiczyć z chłopakami ;/. Po sql poszłam z mamą do MD ( taki sklep z ciuchami) kupić sobie strój kąpielowy na zmianę , kupiłam , kupiłam ^^ A potem pojechałam z Sandrą i Kam do centrum bo Sandra chciała sobie kupić flanele a targ już " zbierał się " Noo zajee :/ Poszłyśmy do Maca a potem do H&M I Terranovy. A potem do domciu ^^ No i jestem ^^
Papa ;*
Aha i Sandra prawdopodobnie już nie będzie opisywać dni na blogu bo oczywiście jej się nie chce :/ Dzięki
Love the Way You Lie <3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz