W MeDoll edytor sa juz nowe fryzury dla ss ... okropneee ! . : /
Stardoll po woli schodzi na psy . : /
No sorry , ale kto to będzie nosił , na pewno nie ja . xd
Jedynie ten kok taki mi sie podoba .
Byłoby tak fajnie , jakby zrobili jakies ładne fryzury , jakies loczki , albo długie proste włosy , jakby sie jakaś grzywka albo cos pojawiło , a nie taki nico . ; (
Nie dałam każdej fryzury , a z resztą ... chyba każdy umie wejść do MD edytor . xd

1 komentarz:
Sandzia one są boskie
Prześlij komentarz