No taki se nagłówek dałam , bo dzisiaj opisze dzień , bo nie pisałam od ponad miesiąca , bo nawet nie wiecie jak mnie potem plecy bolą . : P
Ciszka - możesz być ze mnie dumna . : D xd
Wstałam jak zawsze z resztą o 7 ale poleżałam se jeszcze ze 10 minut . Poszłam do łazienki : ubrałam sie umyłam , prostowałam włosy (jezu , jak ja nie lubię włosów prostować , nie to że długo to zajmuje , ale mam tak zniszczone końcówki że masakra . : / )
Jak sie pozbierałam do porządku , to poszła po Cichą . Była juz Julka ( jak zawsze - zawsze 1 . :D xd)
Nie było Kam bo szła na szczepienie przeciw kleszczą ( według . Darii - na szczepienie przeciw pryszczą czy jakoś tak . xD - oczywiście jest to nieprawdą , jak się domyślacie . xdd )
Poszłyśmy do szkoły , na początek dnia żart ( zajęcia artystyczne ) nie było źle bo Marta rysoawała całą lekcje jakies wymarzone wakacje , potem Chemia , zleciała szybko , muzyka - o zgrozoooo ! . xd
Nie znosze lekcji z p " Mniam batonicą" czy cos w ten deseń . xdd
Następna matma , jedna z najgorszych lekcji , jeszcze mnie pani wzięła do tablicy i i zamiast mi to wytłumaczyć , to tylko mi dyktowała . xd
kolejna matma , pisanie , zadania , pisanie , zadani i tak w kółko . xd
Następny angielski , ja mam inną grupę niż dziewczyny jestem w BDB i oglądalismy film , mamy lajtową panią . :D
No i na deser matma . xdd
I tu was mam . xD
Mieliśmy gddw ( tak jest w planie ale zawsze mamy matme . : /)
Ale dziś wystawianie ocen było :D
Wybuchłam śmiechem na cała klase gdy się dowiedziała że mam bardzo dobre zachowanie . xD
Bo pani mi daje jak na razie dobre . xd
Potem do domku , a dziewczyny miały jeszcze jedna lekcję . :D xd
W domku obiadek zjadłam na kompie posiedziałam , potem na dwór z Kam , Cichą , Julka i Darią .
Grałyśmy piłka od Darii w jakąś grę ."hula hula ... coś tam ? " . xD
Nie pamiętam . ; p
Potem przyszedł machlarz , ale mnie się juz na dworze ne chciało siedziec , więc se do domu poszłam . xd :D
A teraz dajcie mi spokój idę se odpoczywać . xdd
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz